Alla ❤️ söndag

Vaknade strax efter sex och kunde inte somna om. Gick upp efter en halvtimme och kröp in under filten i favoritfåtöljen. Svarade först på ett mail och började sen sticka på ett par nya flamingo-sockor 🦩... och nej, det är ingen mani, det är bara en rolig grej och ett kreativt tidsfördriv 🦩
 
Vi har gjort oss en superlugn söndag 
 
Vid nio vaknade maken och då gick jag ut med hundarna. Vi åt frukost tillsammans och sen har vi pysslat lite på varsitt håll. Han fixade dörren till Ugglebo som har varit extra krånglig att låsa, jag fyllde på jord i vissa krukväxter som konstgjord andning till våren kommer 🪴 
 
Mitt på dagen gick vi långpromenad i solen.
 
 
En lugn eftermiddag med stickor och tv. Lagade Pad Thai till middag och sen fortsatte vi titta på tv. Gick ut sistanaden före nio för att kunna lägga mig direkt efter Tunna Blå Linjen och Infiltratören. Nu känns det att jag vaknade tidigt 😁


Godnatt världen 🌍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0