Bakslag

Söndagen får bli en sån där dag som åker i papperskorgen och man glömmer illa kvickt. Kallt och tråkigt, från början till slut. Det hjälper inte att solen skiner när Rambo har jobbigt att gå ute i kylan, det är lixom ingen idé att ens försöka gå långpromenad, han pallar inte. Sen tappade jag väl humöret efter den fina lördagen. Abstinens typ. Jag saknar verkligen barn och barnbarn. Saknar mänsklig kontakt. Barnen har jag ju träffat några gånger innan jul när vi gick promenader, men barnbarnen var det jättelängesen. 
 
Jag satt mest och läste. Jag har en massa spännande olästa böcker 📚 Jag invigde vår nya grodd-burk oxå 🌱 Tänkte göra Pad Thai när första omgången är klar ✅ Maken köpte i misstag äggnudlar istället för risnudlar när vi höll på med vietnamesiska veckan så dom tänkte jag göra lite thaimat på 🍜 Jag har ju all tid i världen ...
 

Kvällen ägnades åt tv och stickorna kom fram. Följer Tunna Blå Linjen och Infiltratören. 

Dom tar tid att göra, men de är ju så söta 🦩🦩
 
Nej, nu ska jag sluta ligga i sängen och surfa. Hundarna har tagit sovmorgon och det är väl lika bra det med alla minusgrader 🥶 Jag ska iallafall kliva upp nu och försöka göra någonting av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0