Ett dygn till i đŸŒčlagen

 
Imorse packade jag ihop, gick en svÀng med hundarna, Ät frukost hos förÀldrarna och sen gav sig pappa och jag av till sjukhuset. Efter spirometri, "100 frÄgor" och olika undersökningar fick han diagnosen lungfibros.
 
 
Resten av dagen har vi inte företagit oss sÄ jÀttemycket. Plockat lite, tittat pÄ tv och pratat. Och jag har pulsat fram i snöovÀdret med hundarna... och snöovÀdret mm gjorde att jag valde att stanna kvar en natt till.
 
Stora vÀgen var igensnöad kl 16.00...
 
 
Hundarna har tyckt att snön har varit vĂ€ldigt kul och rymt för mig, vilket har varit lite otĂ€ckt eftersom snön varit djup och hundarna Ă€r smĂ„... men de har ju varit lĂ€tta att spĂ„ra Ă„ andra sidan. IkvĂ€ll fick de gĂ„ i koppel för jag orkade inte ens tĂ€nka tanken pĂ„ om de skulle försvinna i mörkret och den djupa snön đŸ˜±
 
Bamse förklÀdd till snölykta
 
Nu kÀnns det som det Àr dax att sova iallafall 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0