I đŸŒčlagen

Vaknade halv Ätta men gjorde en lugn morgon. Mitt pÄ dagen satte jag mig i bilen och Äkte upp till förÀldrarna. Jag har lovat att följa pappa till sjukhuset imorgonbitti och mina syskon lÀt mig sova över i deras hus. Det blev en mysig eftermiddag med julgransplundring, rÀkor och Àggmojs och en fin vinterpromenad ner till sjön.
 
Isen ligger som en tunn hinna över viken
 
Rambo putsar "morfar" i hela fejset
 
HĂ€r boar jag inatt

Första sockan blev helt klar ikvÀll, alla lösa trÄdar fÀsta, ögon och lite fÀrg pÄ nÀbben (mönster Jennypenny)
 
Nu slĂ„r jag igen mina blĂ„ 👀 Morgondagen fĂ„r bĂ€ra sina bekymmer đŸŒŸÂ 

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej. Stiliga strumpor đŸ„° Jag snubblade in pĂ„ din sida nĂ€r jag var pĂ„ jakt efter ett mönster pĂ„ en barntröja med pippimotiv. Det Ă€r inte sĂ„ lĂ€tt att hitta ngt sĂ„nt mönster men nĂ„gon annan bloggare skrev att hon hade fĂ„tt ett mönster av dig för typ 7 Ă„r sedan. Finns det kvar? Jag kan gĂ€rna betala en slant för det. Hör gĂ€rna av dig Ă€ven om du inte har det kvar. Mvh Lena strömberg [email protected]

2021-02-03 @ 17:22:23

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0