Mys-lördag

Sov himlans gott inatt, drygt 10 timmar! Maken har beredskap och hade lagt sig i soffan för att inte väcka mig om han fick larm. Han tog morgonpromenaden och jag sedvanliga morgonsysslor. Han har hackat is och tagit ner flaggstångs-granen medan jag röjt i skafferiet, gjort matlådor av gårdagens lasagne och bakat bananbröd. Mitt på dan tog vi fikarast och åt ostkaka 😋
 
 
På eftermiddagen startade jag upp en ny knyppling och den har jag ägnat kvällen åt. Morotsvåfflorna jag tänkt göra spar jag till imorgon, kände att det blev för mycket grädde och sylt för en dag. Istället blev det en variant av glasnudelsallad på sånt vi hade hemma 🥗
 
Jösses vad klockan blev mycket 🕜
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0