Roslags-onsdag

Så var man här igen, i vackra Roslagen. Väckarklockan ringde åtta ⏰ Packade maten, sängkläder mm, diskade och promenad. Två timmar senare satt jag och hundarna i bilen och strax före halv ett var vi framme. Kort vovvenad och lite ommöblering i bilen så rullatorn fick plats i bakluckan där hundburarna står. En timme efter ankomst åkte mamma och jag iväg till ögonläkaren. Det blev remiss till ny laseroperation.
 
Mamma och jag
 
Mina föräldrar matar rådjuren och de är ända framme vid köksfönstret 😍

Jag gick ner till syskonens hus och satte på värmen när vi kom hem igen, sen fikade vi innan jag gick vovvenad till Lågarö Brygga inan det blev mörkt.
 
 
Efter promenaden gjorde jag lasagnen jag började förbereda igår. Det gick snabbt och lätt att göra en bechamelsås och sleva upp ömsom köttfärssås ömsom bechamelsås varvat med lasagneplattorna.
 
 
Det blev så mycket sås att när vi ätit upp gjorde jag en lasagne till. Den får de äta en annan dag 😋
 

Lite häng vid Tvn och så har jag ställt iordning för frukost. Imorgon är det pappas tur att åka till doktorn. 

Nu ligger jag i sängen med två snarkande hundar bredvid mig. Älskar deras goa sovljud ❤️

Här boar jag inatt 🛌 
 
Godnatt världen 🌍 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0