Ssssöndag

 
Både frustration och förväntanspirr. Maken har tagit dagens alla hundpromenader så jag har kunnat slita med föreningstidningen, min bok och Rosen. Efter några timmar gav jag upp föreningstidningen. Att jobba i Open Office Writer när man fått in artiklar i flera andra format gjorde att alltihopa fick spunk. Jag bad ordinarie redaktör om hjälp. Jag avlastade henne i höstas och tycker det är jättekul att jobba med tidningen nu när jag har tid. Nu ville jag ta det här numret då de kommer innehålla årsmöteshandlingarna, men som sagt, Open Office Writer vill inte alls ta in andra format och jag hade lyckats ragga jättefina bilder och artiklar... som mitt skitprogram fullständigt demolerade.

När jag släppt detta nästintill omöjliga ögnade jag igenom mitt bokmanus och skickade in det via en länk jag fick igåreftermiddags. Manuset innehåller mycket bilder så det var för stort att skicka in på vanliga sättet. Hoppas boken är klar före sommaren 🙏

 
SEN fortsatte jag knyppla på Rosen. I sista tredjedelen använder man typ alla 98 pinnarna så det var jätterörigt, men det färdiga resultatet gjorde det värt all möda.
 
 
Jag tror jag ska montera den på ett munskydd jag beställt 😃 Kanske, vi får se. Den är knypplad i bomull så den tål högre tvätttemperatur än lin gör🌹
 
Morotsvåfflor till middag 🧇
 
 
Maken har åkt till jobbet och sover där inatt. Jag har sett Min Sanning med min idol Babben ❤️ Nu blir det Tunna Blå Linjen 👮 Infiltratören och Killing Eve brukar det bli oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0