Uppe med Roslagstuppen

Imorse gick jag upp tidigt, packade ihop, drog ner värmen i lånehuset och gick morgonpromenad.
 
 
Efter frukost hos föräldrarna åkte pappa och jag till sjukhuset. Idag var det en grundlig spirometri-undersökning på 90 minuter som gällde.
 

Vi orkade handla lite på vägen hem. 

Under em gick jag ner till bryggan...
 
 
... hjälpte jag till att städa bort det sista av julen samt fixa med blommorna. Efter en god räkmacka åkte jag hemåt.
 
 
På vägen hem blev jag så där katastrof-trött. Körde in i McDonalds drive-thru och kunde inte bestämma mig för vilka sötsaker jag behövde, så det blev både en Unicorn-shake och en Mocca-frappé i hastigheten. Asch då, så det kan bli 😃 Unicorn-shaken hade en skum smak med små spännande kulor som sprakade i munnen. Moccafrappén var bara jättegod.
 

Hittade ingenstans att njuta mina godsaker så jag packade upp dem på en cykelväg där jag snabbt stannade till, sen kunde jag slurpa i mig dem på vägen. Precis så mycket socker jag behövde för att kunna köra hem säkert.
 
Ett par timmar under filten vid Tvn får avrunda 🛌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0