Vit fredag

Lite mellandag känns det som. Klev upp vid 8, grejade med ditt och datt, gick igenom min bok med en väninna och tog ut morgontrötta hundar vid halv 11. Sen gick jag igenom hela boken och tog tillvara värdefulla synpunkter, rättade stavfel, la till kommatecken och punkter, fixade med textstorlek, bilder osv osv. Åt lunch och pratade med en fd arbetskollega/vän, tog ut hundarna igen.
 
Isbubblorna var fantastiskt vackra i solen idag ❄️😍
 
 
Pratade en stund med mor innan maken kom hem. Vi åt räkor och drack lite vin. Ingen tv. Bara lite radio och småsnack. Jag hade tänt lite värmeljus 🕯 för att höja värmen och mysfaktorn lite.
 
 
Han har somnat nu. Jag har skrattat så tårarna rinner i en sms-konversation med ena syrran. Skrattmusklerna har fått jobba ordentligt!
 
🤣😂🤣
 
Om jag går och lägger mig nu, jag borde hinna före kl 23.00, får jag vuxenpoäng då? 😂 
 
Godnatt 💤❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0