Årets första kalas

Idag har vi varit på 2-årskalas. Corona-anpassat förstås. Williams kalasande var uppdelat på tre tillfällen så igår var först min sons alla syskon med barn där, fikade och lekte i snön. På em en repris med svärdotterns familj, de är nästan lika många ... och idag var det min och makens tur. Supermysigt 💝 Trist att inte kunna samlas alla samtidigt, vi är två stora familjer, men låter vi bli nu ökar chansen att vi alla får träffas i framtiden.
 
 
Vi höll till nere i parken och åkte lite kälke, sen lekte vi med boll på basketplanen, lite fotboll och lite basket. När jag sparkade boll med William tänkte jag på min mormor som brukade "kicka boll" med min lillebror. Vad jag saknar henne ibland 💔 Så skrapade vi ett bord rent från snö så vi kunde fika ☕️ 🍪 
 
 
Och så fick de hela gänget med sockor 🧦
 
 
Efter ett par timmar åkte vi upp till svärmor och lämnade fröknäcke, jag fick ett broderi hon köpte för länge sen och aldrig började med, hon bjöd på en fika innan vi åkte hemåt. Vi svängde förbi Pizza Hut i Hallunda på väg hem. En Large Take away meny Supreme med såser och glass🍕😋
 
 Lugn kväll vid tvn. Orkar inte brodera. Första avsnittet av "Tunna blå linjen", den ska jag försöka följa 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0