Årets första styrelsemöte

Idag har jag suttit i telefonen och vid datorn i princip hela dagen. Föreningsarbete i parti och minut. Förutom några kortare vovvenader i isfallet (det har snöat isnålar) har jag både pratat med alla i styrelsen och flera som sitter på andra ansvarspositioner i föreningen. Till sist jobbade jag nån timme med föreningstidningen. Jag tycker föreningsjobbet är jättekul och jag känner hur jag saknar mitt arbete och interaktionerna med arbetskamrater och klienter. Längtar efter "sen" och "efter"... men ska försöka använda tiden från nu till "dit" förnuftigt.
 
Middagen blev sen i förhoppningen att maken skulle komma hem, men han blir kvar på jobbet inatt oxå, andra natten denna vecka 🙄
 
Stickor och tv får avrunda 😃🧶
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0