Årets första tulpaner 🌷

Igår när vi var på kalas i Hagsätra passade vi på att handla lite på MatRebellerna. De har ofta bra priser på utvalda varor, i princip alltid på jätteräkor vilket vi i första hand var ute efter och även köpte 🍤 men igår hade de även bra pris på tulpaner 🌷 Jag köpte ett packe lila och ett packe vita för 20+20kr. Inte de allra vackraste men ändå en fantastisk och prisvärd bukett 💐 Igår såg tulpanerna lite taskiga ut, men de kommer ta sig 🌷😃🌷
 
 
Idag har jag typ bara jobbat med mitt projekt samt föreningstidningen. Tidningen är i princip klar och behöver bara korr-läsas av redaktionen.
 
Mitt projekt fortskrider. Det är ju lite som så att när man vill att nåt ska bli bra så expanderar det... men min vision är fortfarande att det ska bli klart till 31/1 ✅  Jag vill komma en liten bit till på väg innan jag tar bladet från munnen och berättar...  Just nu har jag flow och inspiration så jag har jobbat långt in på kvällen med projektet. Det tar så mycket mer tid än man tror... och när man är klar bagatelliserar man processen 🤣 Part of the game... 
 
My little runners ❤️💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0