Årets hitintills kallaste dag

Det har varit kylslaget att gå ut med hundarna idag. Flera minus och vind på det så real feel har lugnt legat under -10. Vovvsingarna har pinnat på bra 🐾🐾 och jag i sträckt lina efter 👣
 

Idag har jag monterat klart mitt knypplade soduko med glaspärlorna jag gjorde på Pärlmakeriet förra hösten. Sen skrev jag klart artikeln om soduko till föreningstidningen 🙌 Kände mig så kreativ 😃
 
 
Jobbade lite med mitt projekt oxå när jag ändå hade datorn igång. Tänk om jag kan bli klar med det innan januari månads utgång.... jag tror jag ska försöka sätta upp det som mål för mig själv 🤞
 
Ikväll kom maken hem och han har plockat ner julen. Han ville inte ha min hjälp och jag trugade inte. Gick ut med hundarna en sväng och stickade sockor medan jag tittade på när julen åkte ut🎄🧑‍🎄
 
 
Tv och stickor. Nu är sock-familjen klar att levereras till svärdottern 🧦 Sov gott 😴 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0