Årets första gäst

Sovmorgon efter en sen kväll (eller natt) Det är som om jag är mest kreativ på natten? Stickade och tittade på National Geographic och Animal Planet till efter kl 1.00, sista promenaden strax efter midnatt. Jag trivs rätt bra i nattmörkret tror jag? Inte det här dagsmörkret och definitivt inte grådasket... men nattmörkret 🌖✨💫 
 
Idag har det snöat en hel del, jag har stickat och vi har tittat på skidor. Jag är egentligen inte ett dugg intresserad av sport men tycker det är vilsamt med just skidsporterna. Kanske för att jag älskade att åka skidor innan jag fick mina autoimmuna sjukdomar ... av allt man kan längta efter är det nog utförsåkning 🎿 jag saknar allra mest 😢
 
Fick lite hjälp att hålla ordning på stickorna
 
Framåt eftermiddan kom min barndomsvän, den enda som jag i nuläget törs släppa in då hon lever i samma isolation som vi gör. Ragnar var överlycklig, han gillar henne skarpt efter i somras då hon var fågelvakt 🦜 Vi pratade, tittade på mer skidor och åt middag tillsammans - räk/mangococktail 🦐 🥭 och makens köttfärslimpa med bacon och mozzarella 😋 
 
Nu blir det väl lite mer stickor och tv kan jag tro 🙋‍♀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0