Trettondagen

Jag kunde knappt fatta det när jag vaknade och tittade på klockan ⏰ HALV TIO 🕤 Maken var påklädd och på väg ut med hundarna... och jag hade sovit i över 13 timmar! Men skönt var det 😃 Är det trettondagen så är det 😁
 
Efter morgonsysslorna fixade vi lite inomhus. Vi arrangerade om lite på väggarna. Mina kvinnobroderier som jag hade i Lyan förut kom upp i sovrummet och ikonerna i vardagsrummet.
 
 
Jag ska köpa en ramlist till så ikonerna får lite mer utrymme... men det kan ju hända att jag kanske målar nån till oxå 🤭 så lite mer plats behövs allt 😃
 
 
Vi gick på promenad tillsammans men inte så jättelångt. Rambo har fortfarande ont efter slagsmålet igår, men han är helt klart på bättringsvägen. Sen satte jag mig med första upplagan av nästa medlemstidning samt en artikel om mitt knypplade soduko som jag tänkte publicera, kanske i detta nummer eller i nästkommande... om jag får det färdigmonterat ✔️ 
 
 
Fixade morotsvåfflor med kardemumma-grädde. Mums 🧇 Fler morotsrätter blir det inom kort, har 1,5 påse kvar 🥕 
 
 
Tv-kväll med stickorna 🧶 Följt demonstrationerna i Washington...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0