En dag på sjön 💦

Igårkväll när vi var och badade med grannarna bestämde vi oss för en dag på sjön. Eller inte en hel dag eftersom vi inte tänkte ta med hundarna, men några timmar i den värme som utlovades. Det blev lyckat. Mitt på dagen gav vi oss av. Gubbarna tog ett par dopp men vi kvinnor höll oss mest i vattnet nästan hela tiden, simmade och pratade. Lite fika och räkor och sen var vi i igen.
 

Vågande vatten 
Guppande båt och mänskor 
är en dag på sjön

 

 

 
När vi kom hem började jag laga middag för sonen med familj var på väg. Efter maten åkte vi ner till badet. Det är så underbart att våga umgås med barnbarnen igen. William och jag lekte att vass-strån var båtar i strandkanten.
 

Och ikväll har jag haft sällskap på kvällspromenaden ❤️


Spontana besök
ger piff och extra krydda
i vardagslunken

 

 🚤 Godnatt världen 💦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0