Half ’n half

Första halvan av denna dag var jag effektiv. Tog hand om det torra tvättberget, tog ut det som skulle ut i husbilen, tog ut det torra husbilsporslinet (läs plast) och ställde in det i skåpen. Hittade kaffepannan som behövde diskas och några kvarglömda handdukar som skulle i tvätten. Dessförinnan ringde jag veterinären om Bamses blodiga kiss och fick till uppgift att samla morgonurin för odling. Han var måttligt förtjust i att få en glasbytta under magen var gång han lyfte på benet... men jag lyckades fånga in ett par ml och hoppas det räcker. Har en ny chans imorgonbitti 🩸 
 
När alla morgonsysslor m.fl var klara hade klockan hunnit bli 12 och en kostrådgivare från MediCheck ringde. Återigen ställdes all mina kunskaper om kost på ända... har lite att fundera på 🤔
 
Efter en em-prom med grannen blev det inget mer gjort. Jag läste en stund, tittade på tv, gjorde fläskfilé-nuggets till mig själv då maken blev kvar på jobbet... typ så blev denna tisdag...

 
🍃🌺 Godnatt världen 🌺🍃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0