Sista fredan i juli

Barn och sen barnbarn 
Lycka är att vara mor,
mormor och farmor

Det känns som de senaste veckorna varit väldigt intensiva. Det blir så ibland. Det har hursomhelst varit härliga veckor då jag fått träffa alla mina barnbarn och nästan alla mina barn. Imorgon får jag träffa min yngsta oxå.

Imorgon börjar jag oxå med Armour Thyroid, ett licenspreparat för sköldkörteln, och slutar samtidigt med både Levaxin och Liothyronin. Jag har jättehöga förväntningar då jag blivit sämre sen mitt Euthyrox tog slut och jag fick återgå till Levaxin. Fördelen är att nu vet jag att Levaxinet får mig att svullna, ger mig värk och gör mig trött.

Idag hade jag lite på agendan.
Att-göra-listan:
hämta paket, apotek,
hundklipp, återvinn

Efter morgonsysslor, tvätt och en extra promenad åkte jag och lämnade Bamse hos frissan. I stan hämtade jag ut min nya sköldkörtelmedicin 💊 ett paket åt maken 📦 och åkte sen ut till Solberga och köpte en hamburgare på McDonalds 🍔 och slängde glas i återvinningen 🍾 innan jag hämtade upp min "nya" hund 🐶 

(null)
Kan man tro att han är 11 år?

När jag kom hem satte jag mig att måla. Färgerna har börjat torka så jag ville verkligen bli klar med kardinal-tavlan innan semestern. När maken kom hem stekte jag pannkakor 🥞 sen åkte vi ner och inventerade båten innan vi åkte ut till Solberga och provianterade. När vi kom hem målade jag klart tavlan ✅ Jomen, jag är nöjd 😃

(null)

Nu är det just inte mycket kvar av denna dag. Bäst att gå och knoppa så man orkar börja semestern imorgon.

🐶 Godnatt världen 🎨

(null) 
(null)
Det blommar så vackert både ute och inne. Tre orkidéer i full blom och en fjärde på väg 🌸 Ute doftar vår jättestora lilja underbart 🤩











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0