Trist internet

Ikväll får jag verkligen kämpa för varenda mening. Blir utslängd hela tiden och vet inte om det är blogg.se eller vårt internet som tjafsar.
 
Det har varit en bra dag. Bamse mår ännu lite bättre och har faktiskt ätit på riktigt idag. Han är piggare men kisseriet är forfarande jobbigt. Det har varit en behaglig sommardag utan hetta, en sån där härligt lagom-dag.
 
I morgonluften 
ryms sommarnattens svalka
och dagens värme
 
Vår porslinsblomma har slagit ut. Den har din egen historia. Vi hade en enorm blomma när vi bodde i Ormkärr, men den dog när vi flyttade hit. En kompis hade fått skott på den och för kanske 1,5 år sen tog jag ett skott från henne. Det har tagit sig ❣️
 
 
Skönhet i detalj,
lägg till doft och färg, du har
en Porslinsblomma

Men nu ger jag mig för idag. Äventyr runt hörnet 🌸
 
🌸 Godnatt världen 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0