Uppdatering Bamse đŸ¶

Han skulle bara veta hur uppmĂ€rksammad han blivit de senaste dagarna đŸ¶ Tack för allt stöd â€ïžđŸ™â€ïž Han mĂ„r bĂ€ttre nu, det Ă€r förstĂ„s jobbigt med kisseriet men det gĂ„r framĂ„t, om Ă€n lĂ„ngsamt. Han Ă„t nĂ€stan en hel korv till middag och nĂ„gra foderkulor nu ikvĂ€ll, men under dagen ratade han tillochmed glass. Han dricker sjĂ€lvmant mer nu vilket Ă€r jĂ€tteskönt och imorse gladde han oss med att vifta pĂ„ svansen nĂ€r vi vaknade och sĂ„ ville han gosa... men grannarna, tillochmed deras hundar, fĂ„r gĂ„ förbi utan ett enda skall‌

 
Vi har tagit en lugn dag. Jag har mest suttit och mÄlat, men har oxÄ tagit itu med pappershögen som legat pÄ golvet i tvÄ dar. Jag har satt mig i sinnet pÄ att pippin ska bli klar nu. FÀrgerna har blivit lite klumpiga och en har torkat helt sÄ gör jag det inte nu kommer jag elda upp en halvfÀrdig pippi i höst, och det vill jag inte. Maken har redan föreslagit en plats pÄ vÄra, av tavlor trÄngbebodda vÀggar!
 
Bara mÄlat vitt och olika grÄskalor idag
 
IkvĂ€ll har jag haft ett videomöte med min nĂ€tdoktor. Om 2 veckor har jag förhoppningsvis NDT pĂ„ licens 🙌
 

Man mĂ„ste va’ frisk

för att kunna strida för

sig, nĂ€r man Ă€r sjuk‌

🌍 Godnatt vĂ€rlden 🌎


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0