Aj đŸ’„

Det hade kunnat bli en hÀrlig morgon... om inte ryggen smÀllt.
 

Vi sov med takluckan öppen för att fĂ„ ett bra drag genom bĂ„ten och pĂ„ sĂ„ sĂ€tt fĂ„ ner temperaturen. Jag vet ju att min lĂ€ndrygg inte gillar drag men jag Ă€r korkad och tror aldrig att det ska hĂ€nda igen đŸ€Ș Nu blev mitt fokus att ta mig ur bĂ„ten och sen tog jag morgonpromenaden i hopp om att ryggen skulle bli mjuk igen men nope, det blev snarare vĂ€rre. Maken fick hĂ€mta bilen, packa ur bĂ„ten och köra hem oss. 

PĂ„ förmiddagen lĂ„g vi i varsin solstol pĂ„ altan, men nĂ€r solen nĂ€rmade sig söderlĂ€ge blev det outhĂ€rdligt. Resten av eftermiddagen och kvĂ€llen har jag legat i fĂ„töljen och tittat pĂ„ tv, med ACn pĂ„. Fem avsnitt av Big Bang Theory, Disneys Croodarna, Vikinghistoria, översvĂ€mningar ... men favoriten ikvĂ€ll Ă€r Min pappa Marianne. Älskar LassgĂ„rd â€ïžâ€đŸ”„
 
Hundar och fÄgel har oxÄ velat vara inne...
 
 🍃đŸŒș🍃

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0