Annandag midsommar 2021

Drömde så konstigt inatt.... en kompis son hade kidnappat en av mina bästa vänner, låst in henne i en bil någonstans, och jag fick inte veta vad jag skulle göra för att få tillbaka henne. Jag var ömsom galen och skrek och argumenterade med honom, ömsom helt passiv i hopp om att han skulle tröttna. Timmarna gick och han fick mig att bara känna mig stendum som inte fattade. Vaknade av värmen och öppnade balkongdörren... fick aldrig nån upplösning på dramat men känslan av ilska och vanmakt höll i sig in på förmiddagen. Undrar vad drömmen kan betyda 💭 
 
Vår dag irl har varit lugn. Jag har pysslat med min pärlvirkning och maken har borrat i stubbarna på tomten.
 
Fyra "tuber" med olika mönster och ett färdigt armband
 
Som smultron på strå
radar pärlorna upp sig
Virknålen jobbar
 
Jamen typ så...
 
🍃🌺 Godnatt världen 🌺🍃 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0