Onsdag i Strängnäs

Idag började jag och hundarna dagen i Södertälje med att besöka ett hunddagis. Interiören var inte lika trevlig som på Pytteliten, men personalen verkade toppen. Dessutom klipper de klor, skrapar lättare tandsten och utför pälsvård. Jag kommer nog söka plats där.
 
Åkte förbi Mc på väg in till Strängnäs där jag mötte upp nästäldsta med sina tre yngsta barn och en kompis till hennes nästyngsta. Vi började med att titta på min utställning på Multeum ....
 
 
... och barnen lekte en stund i lekstugan de har där.
 
 
Sen gick vi till parken där barnen fick leka ännu mer, hundarna vila och dottern och jag fick en pratstund.
 
Måsarna har sina ungar på husbilsparkeringen‼️
 
Innan vi gick till badet åt vi glass!
 
 
Skickade sms till maken att han fick köpa med sig rostbiff och potatissallad för vi hade så trevligt att vi inte åkte hem förrän strax före fem. Jag orkade inte tänka på att ställa mig vid spisen.

Ikväll somnade jag vid Tvn, hundarna fick gå kvällspromenad före nio och nu ska jag dra lakanet över huvet och sova supergott! En e ju int van te å vara så här social två dar på raken!
 
🍃🌺 Sov gott 🌺🍃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0