Tisdag i Roslagen

Det blev mycket bilåka idag. Två timmar dit och två timmar hem, däremellan drygt två timmar tur och retur med mamma i färdtjänst till tandkirurgen i Sthlm 🦷 Båda chaufförerna körde jättebra och varför jag nämner det är förstås för att det finns andra som inte gör det. På hemvägen slumrade faktiskt både mor och jag till en stund, så mjukt och behagligt körde han.
 
Svalt i väntrummet
Vi är flera som väntar
Munskydden är på
 
Lite mer än sitta i olika bilar blev det förstås. En fin promenad ner till bryggan efter jag kommit upp och innan vi åkte till tandis 🦷
 
 
När vi kom hem från tandis gick jag ner till sjön och sen bort till brevlådan.
 
 
Hälsade på ena syrran och hennes familj som var ute och åt sen en god och festlig middag med mamma, pappa, faster och min kusin som bor i USA. Vi har besökt dem i Florida två gånger (2016 och 2019) och planerar nu att åka till deras nya hem i Virginia förhoppningsvis nästa år.  

Efter den supertrevliga kvällen följde kussen med mig på kvällspromenad till sjön.
 
Min kusin och jag
gick kvällspromenad till sjön
Myggen åt upp oss

Så vacker hon är
Hon, den kopparglänsande 

fotlösa ödlan

 
Blev kvar till nio så klockan var över 23 när jag och vovvarna kom hem och gick en myggrik kvällskiss. Den där powernapen i taxin var verkligen inte fel.
 
Veckan har bara börjat. Hög tid att krypa i koj. Imorgon finns ingen tid för powernap 💤
 
År 20 21
Kommer jag minnas mest för
sommarens alla mygg
 
 🦟 Godnatt världen 🦟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0