Dymmelonsdag 🚐

Vaknade tidigt och tÀnkte att jag kunde lika gÀrna gÄ upp och "fÄnga dagen". Fick sms att Earlybird lÀmnat min bestÀllda probiotika hÀngandes pÄ brevlÄdan sÄ jag
skyndade mig dit och hÀmtade det. Gick ut med hundarna före halv nio för att hinna ut före det utlovade regnet. Plockade lite i husbilen, tog in djurburarna dit, tvÀttade hundfiltar och grejade lite. 
 
Efter mittpĂ„dagenaden satte jag mig att sticka fram till eftermiddagsnaden đŸ§¶ Nu Ă€r Lilla My 2 klar och alla trĂ„dar fĂ€sta đŸ§¶ Nu ska hon bara fixas till đŸȘĄ
 
 
Maken kom hem med sushi, vi packade husbilen och plockade ihop vĂ„ra djur, pinaler och gav oss ivĂ€g đŸ¶đŸ•â€đŸŠș🩜 
 
Maken överraskade med lite res-pĂ„skgodis 😋
 
Nu har vi landat i Roslagen, vi har hÀlsat pÄ förÀldrarna och gÄtt sistanaden till Bryggan. Nu ska vi knyta oss. 
 
💚 Sov gott đŸ’€Â 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0