HĂ€rliga helg 😎

Vilket otroligt vÀder vi haft! Och vilka hÀrliga besök!
 
IgÄr kom min Àldsta dotter och hennes familj pÄ besök. De skulle hÀmta hennes bil och sÄ blev det fika samt lek och kurragömma.

🙌🙌🙌
 
VoljĂ€ren Ă€r ju perfekt Ă€ven för att hĂ„lla ordning pĂ„ smĂ„ barn 😂

Min barndomskompis kom oxÄ och hon stannade Àven natten. JÀttemysig eftermiddag och kvÀll med god mat, ost och kex, vin och bad i tunnan. 

Och idag en mysig förmiddag med lĂ„ngfrukost och förmiddagsfika i solen 😎
 
 
Eftersom makens bil Ă€r pĂ„ service ska han fĂ„ lĂ„na en kollegas bil ett par dar och han fick skjuts dit av kompisen nĂ€r hon skulle hem. Under tiden lĂ€t jag dörren stĂ„ öppen sĂ„ frisk vĂ„rluft kunde strömma in, hundarna fick ligga ute och gjorde jag rent i akvariet 🐠

 
KvĂ€llen har tillbringats vid Tvn med stickorna đŸ§¶ Hittade ett recept pĂ„ gratinerat potatismos med ost och panko. Det blev bĂ„de potatismos och grillad lax över igĂ„r vilket blev laxbullar med sagda ungsgratinerade mos till middag idag 😋
 
Godnatt pĂ„ er ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0