Kan man sticka en bok? đŸ§¶

Idag har jag i princip bara jobbat med min bok. Formgivaren ville ha alla bilder i original och hen uppfattade det som att viss textmassa försvunnit. SĂ„ jag har Ă€gnat ca 8 timmar Ă„t att lĂ€sa, rĂ€tta och leta originalbilderna i min telefons olika bildbibliotek đŸ„”
 
 
Jag blev förvĂ„nad över att hitta smĂ„ fel hĂ€r och dĂ€r med tanke pĂ„ hur noga jag och tvĂ„ vĂ€ninnor gick igenom allt. Men man blir ju hemmablind och nu efter drygt en mĂ„nad lĂ€ser jag med frĂ€scha ögon och dĂ„ dyker de upp, de irriterande smĂ„ felen 👀 Vissa bildtexter hade nog formgivaren missat lite pĂ„ eftersom jag har ett sĂ„nt kasst ordprogram. 

Men oavsett irriterande smĂ„fel och vissa personers sarkasmer tycker jag, och flera med mig, att mitt lilla bokprojekt Ă€r superkul. Jag har stickat en bok, sĂ„ det sĂ„ đŸ§¶ Och jag hoppas att du snart kan köpa den 👈

 
Grattis till min Ă€ldsta som fyller Ă„r idag. I söndags fyllde hennes yngsta tre Ă„r! NĂ€r familjen piggnat till efter corona-effekterna ser vi fram emot kalas i nĂ„n rolig lekpark 🎂  Den som vĂ€ntar pĂ„ nĂ„t gott...
 
Godnatt vĂ€rlden 🌍
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0