Rainy Sunday

... och en rätt intensiv sådan. Hann klart det jag skulle innan jag satte mig i digitalt årsmöte för Knyppelpinnarna. Det blev ett bra och trevligt årsmöte, jag blev omvald till ordförande för fjärde gången för en tvåårsperiod och så hade vi ett konstituerande styrelsemöte på det. Under tiden åkte maken och storhandlade.
 
Knyppelpinnarnas ordförandeklubba är en gigantisk knyppelpinne

Sen blev det matlagning för hela slanten. Korv stroganoff och köttfärssås. Och packa för tre dar i husbilen. Sen var det av.
 
Tanken var att vi skulle bo natten i husbilen på makens jobb och sen rulla vidare för att bo och hjälpa till på en kollegas lantställe, men hen ringde när vi var nästan framme och berättade att hen hade feber. Vi beslutade att sova kvar på jobbet iallafall, så åker jag hem imorgon. 

Lyxmiddag på Järna Kök och Bar - hemlagad schnitzel 😋
 
Vårregnet smattrar gemytligt mot husbillstaket. Lite "på sjön"-känsla. Mysigt 😊
 
Sov gott 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0