Så blev det vitt igen...

Det stod väl en hel del på att-göra-listan idag men bara hälften blev gjort. Så blir det ibland. Passade på att gå lite längre på morgonen eftersom jag satsade på att hinna med en del och det var väl tur. Var inte alls uppdaterad på att det skulle bli snöstorm.
 

Efter morgonsysslorna, promenad och ett telefonsamtal åkte jag och handlade... eller först unnade jag mig en Big Spicy Cheese Stack och en Mocca Frappé när jag ändå var ute och åkte 🥤🍔
 

Köpte på mig morötter, vitkål, kokosgrädde, passerade tomater och lite annat viktigt på Coop och sen grain free hundgodis på Arken Zoo. Vid det här laget hade det börjat snöa ordentligt. Pratade i telefon en stund, hämtade ett paket beställda böcker i Ulvhällskiosken och ännu ett paket med nya groddfröer hos Godisgubben i centrum 📦 Vi har fyra utlämningsställen i Strängnäs. Två mitt i centrum, ett lite i utkanten och ett i periferin typ. Beställer man mer än en grej hamnar de sällan på samma ställe 🤔
 
 
Åkte hem och tog ut hundarna. Vid det här laget snöade det rejält och det var dax att börja skotta. Resten av em blev jag sittande i telefon 📞 Strax före maken kom hem började jag med maten. Spenatsoppa med bacon och ägg fick det bli, snabbt och enkelt 🥬 🥚 🥓 
 
Eftersom jag inte hann rita om Lilla My idag får tv-kvällen gå utan stickorna 🧶 
 
Orkar inte skotta ikväll igen. Hoppas maken blir glad 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0