Sunny Saturday

Satt och jobbade med boken igår. Sista genomgången före tryck. Nog fortsätter man hitta fel! Soros tillexempel 🌻 Och börja mening med liten bokstav 🙃 Och jag vet att jag kommer hitta skitfel även efter boken är tryckt 💩 Så är det bara! Hoppas bara inte det är några större fel. Ska läsa den igen innan jag skickar iväg den i början av veckan...
 
 
Gick några promenader. Allmänt trist fredag. När maken kom hem blev det lite muntrare med sällskap, räkor och vin. Maken la sig tidigt efter en tuff arbetsvecka och jag somnade vid Tvn med den påföljden att jag urilla inatt.

Men vad är väl en bal på slottet 💃 🏰 🕺🏻

Idag har varit en bra dag. Skönt med sällskap. I dubbel bemärkelse. Maken åkte och köpte en ny vattenpump till husbilen (såklart nåt måste paja, det hör till liksom 😂) Under tiden deltog jag i ett jätteroligt digitalt provmöte inför årsmötet i föreningen Knyppelpinnarna imorgon. Så härligt att se folk, kunna föra såna där vanliga samtal och skratta! När maken kom hem fikade vi i solen 🌞 
 
 
Äntligen monterade jag klart äpplet, bananen och löken så nu är det bara stärkningen kvar... om inte äpplet ska få en mask oxå 🍎 🐛 
 
 
Efter middagen badade vi ett par timmar i tunnan 💦 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0