Avhängd ‼️

Få är de dagar då jag inte tar en enda bild. Det är inte så att jag behåller alla bilder jag tar men ... ja... det händer att jag inte tar några alls oxå.
 
Idag har varit en hemmadag. Vi har storstädat och maken har lagat våra två fåtöljer. Känner mig lite skum, eller avhängd (?) efter gårdagen. Från ax till limpa, från något till en idé till en bok och en utställning. Nästan ett år. Kulmen är nådd. Såklart jag får var trött och känna mig mysko.
 
Harry Potter är en himla bra avslutning på ett på ett sätt magiskt år 🧙‍♀️ 

Oki, det blev en bild 😃
 
"Gammal" bild på en trasa som inte finns i boken men på utställningen ⚡️ 
 
Uppfylld av gårdagn sov jag illa natten som var. Vi får se hur kommande natt blir. Hursomhelst spelar det ingen större teater 🎭 Har inga planer för morgondagen före kl 21.30 👨‍⚕️

🌏 Sov gott världen 🌎 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0