💉 Besprutad ‌

Det dĂ€r med sömnvanor đŸ€Ł Var sĂ„ uppe i varv igĂ„r och trodde aldrig att jag skulle kunna somna... men sĂ„ vaknade jag istĂ€llet! Klockan var halv sju pĂ„ morgonen och jag satt fullt pĂ„klĂ€dd i fĂ„töljen 🕡 SĂ„ kan det oxĂ„ gĂ„ 😂 Kröp ner i sĂ€ngen och sov faktiskt flera timmar till och det var skönt! GĂ„rdagen blev ju rĂ€tt intensiv.
 
VĂ„r vita magnolia har nĂ€stan blommat över, men den rosa Ă€r som vackrast just nu 💖
 
PÄ förmiddagen kom en granne förbi och köpte boken. En sÄlde jag till en annan granne inatt och gick förbi hens brevlÄda lite senare pÄ dagen.
 
 
I övrigt har jag bara tvÀttat tvÄ maskiner ... och ikvÀll hade jag tid för dos 1. Kom en dryg kvart före min tid och det var rÀtt lagom. Kön ringlade sig över campusomrÄdet men den var lika lÄng som gles, sÄ det gick rÀtt fort. Efter en halvtimme var jag registrerad, vaccinerad och fick sitta och vÀnta den dÀr kvarten.
 
 
Maken fick köpa sushi pÄ hemvÀgen eftersom min vacctid lÄg mitt i middan, men vem klagar pÄ sushi?
 
Äntligen kan man börja se i ett lĂ€ngre perspektiv pĂ„ framtiden 💖

IkvÀll Àr jag trött! TvÄ spÀnnande dagar framför mig sÄ...
 
🌏 ... sov gott vĂ€rlden 🌍 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0