Lite annat-onsdag

Hela förmiddagen satt jag vid datorn och fixade med olika saker. Efter lunch gick jag och grannen långpromenad med hundarna i det fina sommarvädret.
 
Det är tomt utan Bamses mamma 😢

Vi var ute närmare två timmar, sen la jag mig i solstolen och slöade lika länge. Maken kom hem efter fem och vi åt middag ute, räkor och kex. Till kvällen gjorde jag en smulpaj på hallon från tomten och blåbär från Roslagen 🫐 Härlig kombo 💖
 
 
Jag har suttit uppe till nu för att få klar gerillastickningen. Kvarnvingarna har jag sytt om tre gånger, men nu får det vara bra! Den ser ut som ännu en uggla, en rufsig sådan, men jag kallar det konstnärlig frihet, så det då! Den kommer ju hänga ute i väder och vind vilket förkortar livslängden på konstverket betydligt. Imorgon (eller snarare senare idag) ska jag bara virka på den där kanten, sen är det montering av disktrasorna kvar 🙌
 
 
🧶 Godnatt på er 🪡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0