Mors Dag på sjön 💦

Började dagen med ett styrelsemöte via videolänk, kokade sen pasta och blandade i resterna från gårdagens grillade fläskfilé och champinjonsås till en färdig pastarätt att ta med ... sen åkte vi ut på sjön 💦 En magisk eftermiddag ⚡️ Nästan vindstilla, klarblå himmel och restmiddan blev jättegod med lite aromat och flingsalt 🧂   
 
Årets första dopp 💦 16,5 grader... nästan rekordkallt för mig 😃 Mitt kallaste är 14 grader för ca 15 år sen baraföratt jag skulle visa att jag kunde, typ 😃
 
Väl i var det underbart 😍 Det blev faktiskt två dopp 💦💦
 
Och hundarna i drivor på bordet och golvet 😂
 
Såklart var maken i. Före mig förstås så jag kände ju pressen 😅
 
Strängnäsbron från en annan sida

Kvällen hemma kunde ha blivit kort eftersom vi inte kom hem förrän efter sju. Maken klippte gräsmattan igen (utan jobbiga sms denna gång) men nu sover han förstås sen länge för han ska upp kl 5, men jag har tittat på Harry Potter och Fenixorden och nu första delen i Madeleinefallet. Makens Brynäsmatta är klar och utlagd vid hans säng ✅
 

Jag jobbar på med "bajsmattan" 💩🤣
 
 
Så småningom:
🌏 Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0