Utslängd‼️

Idag har jag tillbringat större delen utslängd i soffan med stickningen 🧶 Jag har stickat slut på det röda 300gramsnystanet och skrivit till garnfirman om de har mindre nystan i samma färg. Har varken lust att köpa 300gram till när jag kanske behöver 30 gram till eller repa upp massor för att minska de röda ränderna och på det sättet få garnet att räcka.
 
Visst blir det Brynäs 🔴🟡⚫️

Jag skulle kunna repa upp hela mattan och göra en tunnare gul och röd första bård, då skulle kaaanske garnet räcka (troligen inte, och nej jag vill inte testa, det är för många timmars jobb!)... men jag hade en tanke och en bild som kanske inte riktigt blev som jag tänkt, nämligen en sned och bred inramning. Hade tänkt göra de mittersta gula och röda fälten bredare oxå men insåg redan där att det röda garnet började sina. Så tog det slut 9 varv före mål typ 🥅 🏒 
 
 
Det blev räkor till lunch 🦐 och pannkakor till middag 🥞 men energin vill ändå inte riktigt infinna sig. Skyller på vädret och postklimax efter vaccinet, bokreleasen och utställningen.
 

Ikväll hade jag äntligen återbesökstid till sköldkörtelkliniken. Nu ska jag få ny remiss till provtagning. Gick ju aldrig i november pga smittspridningen. Nu tar jag nya tag i hopp om att få prova NDT istället för Levaxin så småningom.
 
💉 Godnatt världen 💊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0