Valborg đŸ”„

Blev vĂ€ckt av en nödig Bamse strax före halv Ă„tta 🕱 Vi gick morgonpromenaden pĂ„ en gĂ„ng, sen tog jag morgonduschen och morgonsysslorna i total oordning. Lite festligt Ă€r det att konstatera vilket vanedjur man Ă€r. Det man gör varje dag bara gör man, ibland försöker man komma ihĂ„g om man tex bytte vatten i hundskĂ„larna etc för man bara gör, utan att reflektera. Iallafall jag. NĂ€r jag morgonsysslar gĂ„r det pĂ„ rutin och Ă€r i tanken redan inne i framtiden. NĂ„, kaffet blev kokt, hundarna fick vatten Ă€ven idag, om Ă€n i oordning vilket var mycket lĂ€rorikt ur ett reflekterande perspektiv ☕ 😃
 
Sen började det som skiljer ut just denna fredag, det dÀr som gör dagen utöver rutinen.
 

PÄ förmiddagen packades och bakades det. Vi gick Àven en förmiddagspromenad med grannen och Bamses förÀldrar. Bamses mamma mÄr lite bÀttre men inte bra och ska pÄ Äterbesök till veterinÀren nÀsta vecka.
 
 
Eftermiddagen fortsatte enligt kom-ihĂ„g-listan, jag pratade lite i telefon medan jag virkade blommor đŸŒčđŸ§¶ och huxflux var klockan fem 🕔 och maken kom hem med sushi 🍣 
 
Um's Tempura Rolls 😋
 
Efter middagen packade vi klart husbilen och gav oss ivÀg. Ett McFlurry Mud Pie-stopp i StÀket...
 

... och nÀsta stop Ljusterö-fÀrjan.
 
 
IkvÀll har vi njutit GWs bubbel med rotfruktschips och trevligt sÀllskap med svÀrmor och hennes syster.
 
 
đŸ”„ Trevlig Valborg đŸ”„

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0