Välhängt ‼️

Vaknade på småtimmarna med kramp i magen, så himla nervös! Först isolerad ett år, sen utställning och bokrelease! Men det blev en himla bra dag. Först satt jag tyst bakom mitt bord och mitt munskydd, men vartefter tiden gick, vänner och familj dök upp lättade nervositeten och jag började känna mig riktigt hemtam i den offentliga miljön. Vilken comeback liksom. Flera trevliga samtal utspanns runt bokbordet. Tack alla ni som kom 💖
 
                            👆

                                       💖🙏💖
 
Min barndomsvän bjöd på fika - Strängnästårta och chia-shots... 😋🙏💖
 
... och kaffe med ko-bärs 🐄 

Den här bilden skickade jag in till dagens fototävling. Det ska bli kul att se om den kommer bland de 16 bästa efter midnatt. Älskar skuggorna som blev ett eget konstverk 💖

Efter fem timmar var dagen över och jag var jättehungrig. Inte illa att få komma hem till grillade baconlindad kyckling och kall Mojito-skumpa!
 
 
Slökväll i tv-soffan 💤 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0