Bättre

Äntligen har det vänt 🙌 Jag hoppas det håller i sig! Ingen yrsel idag, men overklighetskänsla. Lite som efter ett migränanfall när värken släpper… typ 🤔 

(null)

Jag låg länge imorse, men tog sen en längre promenad i finvädret för att utmana ett ev. yrselanfall men det uteblev. Skurade badtunnan och fyllde upp den medan jag vilade en stund före disken. Det gick bra, fortfarande med känslan av att ha ett filter mellan mig och världen men det snurrade iallafall inte 🌀 Efter lunch bestämde jag mig för att åka och hämta ut passet hos passpolisen, passade på att lämna glas i återvinningen oxå. Lite otäckt att köra till en början men det gick över. Efter det tyckte jag det fick räcka. Vilade, gick en sväng med hundarna och fortsatte vila till maken kom hem.

Det blev mandelfisk till middag, nu väntar badtunnan och en tidig kväll 🥰




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0