Blä

Började yrsla redan inatt men tyckte det gick över. Gick upp vid 6 och duschade kallt, åt frukost och drack kaffe, matade djuren och gick ut och satte på motorvärmaren… därnånstans insåg jag att det här går ju inte. Jag tordes inte köra helt enkelt, ringde maken (han hade hunnit till jobbet) för att få lite stöd i mitt beslut att stanna hemma… strax efter sju låg jag i sängen igen och vaknade tjugo över tio. 

(null)

När jag satte på motorvärmaren imorse var det frost på marken 🕡 när vi gick förstanaden vid halv elva snöade det 🕥 och när vi gick ut andranaden regnade det 🕒 

(null)

Jag kunde inte laga lunch men jag bredde några majskakor, efter det mådde jag bättre och plockade fram stickningen 🧶 På eftermiddagen kunde jag titta på tv oxå, så det har blivit lite växelvis vila, slötitta på tv och sticka. 

Gjorde en snabb och enkel middag på Wallenbergare, ett par baconskivor och skivad gurka 🥒 och återgick sen till fåtöljen.

(null)

Har sjukat mig imorgon oxå 🤒 Yrseln är borta men det tjuter i örat och det känns som jag rör mig i en låtsasvärld… 🧚‍♀️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0