Det gick inte…

… att kliva upp imorse. Sov nästan ingenting på hela natten. Tusen tankar. Jag ställde fram klockan till halv sju och tänkte möta upp skyddsronden lite senare men när jag gick upp ville jag bara gråta. Jag förträngde min "präktiga flicka" och mailade att jag inte skulle komma. Vi är flera skyddsombud och alla var inte med igår, nån fler skulle komma idag, jag hade dessutom sammanställt punkterna från Hovsjö så inget kommer att missas. Kröp ner under tyngdtäcket och bad till Gud om lite vila 🙏 Gick upp kl nio och duschade varmt och länge innan jag matade djuren och åt frukost-lunch ihopkrupen under en filt i vardagsrummet. Måste släppa det som hände igår, får inte gräva ner mig i det och känna mig som en fårskalle. Jag har aldrig haft problem att lära mig nya datorsystem, men att bli så förblindad av att tro att det är ett nytt datasystem som jag tror att jag är för korkad att komma in i, så visar det sig att jag inte fått tillgång till det, det suger hårt! Dessutom har jag jobbat väldigt mycket de senaste veckorna och sovit dåligt så jag är jättetrött, har inte haft någon nämnvärd tid till återhämtning och reflektion.

Gick en 45-minutare med hundarna trots 11 minusgrader, allt för att försöka komma tillbaka till en inre balans. Min chef ringde och vi hade ett bra samtal, sen plockade jag ihop mig och åkte till jobbet. Jag ville ju inte missa hantverksgruppen‼️

Det blev en fin eftermiddag i Hovsjö. Det kom lite nytt folk idag och vi blev sju stycken! Efter jobbet åt jag medhavd matlåda och åkte sen upp till Tallkrogen för fotvård 👣 och för en snabbvisit hos en väninna jag inte sett på evigheter och som ville köpa min bok 📖 Det var härligt att ses men det blev kort. Stannade till på McDonalds för att köpa lunch till imorgon… så blir det ibland 😃

(null)

NU SÄNG 💤 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0