En nolla som dessutom Ă€r negativ 😂

Jobbat hemifrĂ„n idag. Har vĂ€l mer eller mindre lyckats reda ut ett akutĂ€rende och idag kĂ€nns det jĂ€ttebra. Hoppas det kĂ€nns lika lyckat i slutet av veckan, för ibland kan det svĂ€nga snabbt. 

Jag tog en sen lunch för att Ă„ka och lĂ€mna blod đŸ©ž Det var mĂ„nga Ă„r sen nu, men jag har tvĂ„ Ă„r pĂ„ mig att bidra med min i blodtransfusionssyfte vĂ€rdefulla blodgrupp, 0-. 0- kan alla mĂ€nniskor ta emot om man inte hinner faststĂ€lla blodgrupp vid tex en olycka. Jag lĂ€ste att endast 8% av blodgivarna Ă€r 0- sĂ„ jag tĂ€nkte bidra med det jag kan.

(null)

De var supersöta pĂ„ đŸ©ž-centralen och eftersom jag Ă„ker ett antal mil fĂ„r jag reseersĂ€ttning och fick ta, inte en utan fyra, gĂ„vor 🎁 Det kommer jag sĂ€kert inte göra alla gĂ„nger, men idag frestades jag av deodorant, kompressionsstrumpor och en jĂ€ttesöt enhörning 🩄 

(null)

KvĂ€llen har varit lugn. Lite jobb, stickning och mandelfisk till middag đŸ§¶ 

(null)

💉 Typ sĂ„ đŸ§¶ 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0