Hej och hå

Idag gick det undan. Möte i Hovsjö där vi bla gick igenom checklistan inför skyddsronden nästa vecka. Jag släppte in några damer som ville tända ljus och jag tror att det är en av dem som smyckar vår dörr så fint med fräscha blommor.

(null)

(null)

Åkte ner till Ragnhildsgården och efter lunch hade ansvaret för promenaden och andakten. Det är en trevlig grupp, men tyvärr krockar den framöver med hantverksgruppen i Hovsjö.

(null)

Klockan två nästa möte, denna gång om julafton 🕑 


(null)
Ungdomsgruppen har gjort ett roligt kors som nu pryder konferensrummet 😃

Kilade ner till kyrkan och fick hjälp att prova ut ett röklin samt stola till begravningen på fredag, sen sammanställde jag alla punkter jag hittills fått in inför skyddsronden nästa vecka. Jag skulle vilja ha lite tid att fixa till min del av rummet, men det blev inte idag. Pappershögarna växer men jag börjar få överblick över mitt jobb så jag vet hur jag ska sortera in mina olika uppdrag.

(null)
Mitt fönster tycker jag är fint

Sov illa inatt och är sååå trött ikväll. Undrar om jag törs be kära maken ta sistanaden med hundarna 🐕‍🦺🦮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0