Inte helt enligt plan…

(null)
Fantastisk soluppgång imorse 😍

… men bra ändå. Var följeslagare till en person som skulle träffa läkaren på morgonen och det slutade med en sväng till akuten så förmiddagens planer fick ändras. Kom tillbaka till Hovsjö lagom för lunch och sen deltog jag och en kollega i ett webinar från Ronnaskolan och hur de jobbar med elevhälsa. Även detta på temat "en vecka fri från våld".

(null)

Arbetsdagen avslutades med hantverksgruppen som startade idag. Det blev en alldeles perfekt start tycker jag. Vi var sex stycken varav två helt nya besökare i Hovsjö. Jättetrevligt! Jag lärde vaktmästaren att knyppla och bistod en virkande dam som ville fräscha upp sina kunskaper. Jag knypplade en bokmask som jag gav till en dam som bakat och så hann jag sticka klart arm No två på min Rauma-tröja 🧶 

(null)

Det ska bli spännande att se om gruppen kommer att utvecklas till en kombo mellan språkcafé och hantverksgrupp…

Kom hem vid sex, gick ut med hundarna och gjorde supergod torsk till middag. 

Jag sov urdåligt natten som var, tror jag ska be maken ta sistanaden och krypa i koj 😴 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0