Knyppling hela dagen ❤️

(null)
Vi fick oväntat besök på mötet idag ☠️

Packade bilen med olika knyppelpryttlar igårkväll och stack hemifrån halv nio imorse 🕣 Kvart i tio var jag i Folkets Hus Kallhäll 🕤 Det blev en spännande inledning på dagen då vi började med att få igång larmet, därefter fick vi inte igång ljuset… men vi fick av larmet snabbt och så småningom fick vi på ljuset oxå. Halv elva var vi igång med både försäljning av Vävlinas lager samt styrelsemöte 🕥 

(null)

Efter styrelsemöte, försäljning och medlemsmöte hamnade jag i köer hela vägen ner till Skogskyrkogården. Trodde jag bara skulle kunna ta en avstickare, men det tog timmar i anspråk. Jag hann iallafall besöka gravarna.

(null)
Jag la kransen jag gjorde i torsdags på farmor och farfars grav istället, den var så tom.

(null)
Faster och farbrors grav

(null)
På syrrans, mormor och morfars, moster och morbrors grav var det fint ❤️

Sprang in på dass på McD nära Skogskyrkogården men det var såna köer till beställningen och jag var sen så jag körde vidare. Svängde av på McD i Södertälje vilket gick hyfsat fort och smällde i mig några nuggets på väg mot Strängnäs. 10 över 6, 25 min sen anlände jag kursen, och jag som trodde jag skulle vara i god tid och hinna knyppla lite på min stolta fjällskivling 😂 Men vi hade en trevlig kväll med Vitsippan, får, en jättemask och rosenfinken ändå ❤️

Kom hem halv nio och har suttit sysslolös vid Tvn och så fick det bli och va 🕣 

🌍 Godnatt världen 🌏




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0