Tuff torsdag

Det blev en lång och intressant dag. Åkte hemifrån vid åtta och började jobba direkt med telefonsamtal. Vid nio satt jag på parkeringen vid Hölö kyrka och fortsatte prata i telefon angående ett pågående ärende.

(null)

Idag på fm var jag på kontraktskonvent i Hölö. Halv tio blev det fika och därefter morgonbön i den vackra kyrkan 🕤 

(null)
Passade på att köpa en burk kyrkhonung 🐝 

(null)

Efter morgonbönen gick vi ner i ett källarutrymme, band kransar och pratade om sorg, sorgegrupper och dödsbud. En stämningsfull och givande förmiddag som avslutades med lunch. Husmor var så jättegullig och kollade upp mina "allergier". Just nu äter jag varken mjölprodukter eller potatis vilket jag mår väldigt bra av, och hon ville försäkra sig om att jag skulle få rätt mat och bli mätt. Jag blev så rörd 🥲

(null)
(null)
Min plan var att göra ett hjärta, men det blev en droppe 
💧 

Efter lunch åkte jag till Hovsjö för gudstjänst och till sist till St Ragnhild där jag och en vaktis delade ut ljus inför allhelgonahelgen på Södertälje station. Jättekul 🕯 Klantarslet Guggelutt hade glömt ta med varma kläder men maken mötte upp mig i Vasa med en extra tröja och väst plus att jag fick låna en jacka från Gåvorna så jag höll mig så varm så under hela evenemanget . Blev kvar ytterligare en timme på jobbet i samtal med en kollega och till sist ett klientsamtal i bilen på väg hem. 11 timmar jobb ✍️ 

Räkor, ost och ett glas vin till middag. Maken är ledig imorgon, men det är inte jag 😝

🌍 Godnatt världen 🌏


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0