Var inte rĂ€dd đŸŽ¶

NĂ€r jag gick upp imorse lös fullmĂ„nen in genom fönstret som en pannlampa. Jag var lite nervös inför dagen
 men mĂ„nen kĂ€ndes "snĂ€ll".

PĂ„ förmiddagen hade jag och en kollega möte med relationsvĂ„ldcenter. Ett otroligt varmt och bra möte. Vi har massor av trĂ„dar att spinna vidare pĂ„â€Œïž Åt lunch med en kollega och vĂ€n som jobbar i Stockholm och plockade sen ihop mina pinaler.

(null)

PĂ„ eftermiddagen var jag pĂ„ begravning i Hölö kyrka. Det kom fler mĂ€nniskor Ă€n det fanns sittplatser och den blev tvĂ„ timmar lĂ„ng. PĂ„ vĂ€gen dit, nĂ€r jag var som mest nervös, började radion spela "var inte rĂ€dd, jag gĂ„r bredvid dig" med Sarah Dawn Finer. DĂ„ infann sig ett lugn i hela mig
 NĂ€r vi kom ut frĂ„n kyrkan efter begravningen möttes vi av en fantastisk himmel över Kyrksjön.

(null)

Tre killar sid vid busshÄllplatsen och vinkade sÄ jag gav dem skjuts in till SödertÀlje, jag hÀmtade hundarna, köpte nyponsoppa i Solberga, promenerade hundarna vid Gorsingelund och hÀmtade upp yngsta dottern med pojkvÀn vid Resecentrum.

(null)

Maken hade lagat heta rÀkor som vi Ät i paviljongen. Nu ligger make och ungar i badtunnan, jag ligger i sÀngen.
đŸ’€ 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0