60-års-kris?

Näh‼️ Levnadsglad‼️ Måhända är makens och min levnadsålder typ 60 år i genomsnitt men när man gått och suktat på en cab några år … och sen hittar den rätte … ja då slår man till! Firman fick fixa några grejer innan vi köpte den och det gjorde de. 

(null)

(null)
Vi firade med varsitt glas vitt vin i våra sneda glas 🤩

Arbetsdagen började i Hovsjö med möte och lite praktiskt fix med en hylla. Därefter schemafix till praktikanten som kommer på måndag och besök mm. En bra dag, helt enkelt.

När jag kom hem såg jag bilen. Vi la handpenning på den för två veckor sen och firman hade lovat fixa några saker. Efter det har make och son varit tillbaka, inte varit nöjda medan jag bara gått och väntat. Nu sa maken ingenting och så stod bilen bara där. Nu hoppas jag på en solig dag så vi, eller jag, kan ut och cruisa. Så kul!

Vi firade med vin till maten och ett dopp i tunnan 🥳

🚘 Godnatt världen 🚗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0