Full snurr

Jag somnade i fåtöljen igår så maken skickade mig i säng halv nio, ändå var gårdagen inte särskilt tuff. Mottagning, några telefonsamtal och medarbetarsamtal med chefen. Trots att jag ännu känner mig så där lagom nybörjar-förvirrad ibland får jag uppskattning för mina insatser vilket gör mig så glad 😃 

(null)     

Idag satt jag och väntade ett tag på ett besök medan jag pysslade med lite annat. Besöket uteblev och nästa arbetsuppgift blev gudstjänst med mässa på äldreboendet i Hovsjö. Jättefint! Åter i Hovsjö kyrka åt vi lunch och jag hastade vidare till nästa begivenhet - planering av Världsböndagen i Equmeniakyrkan. 

(null)
Equmeniakyrkan 

(null)
Altarväggen i Equmeniakyrkan var fantastiskt!

Till sist hälsade jag på hos ikonmålarna, beundrade deras verk, fikade med dem och kollade om läraren, samma som jag hade i Huddinge, kunde tänka sig att ha kurs i Hovsjö oxå. Det kunde hon så nu går jag vidare med det spåret. Jobbade administrativt till 17.00, hämtade hundarna och åkte hem och lagade kållåda på spetskål.

Jag har fastnat vid Tvn… men nu ska jag ta mig i kragen‼️

🍃🌺🍃 Söta drömmar 🍃🌺🍃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0