På väg söderut

Imorse sov vi till vi vaknade, sen gick maken ut med hundarna medan jag packade och fixade. Vid halv 11-tiden var vi på vägen. Söderöver bestämde vi, där finns bästa chansen för bra väder i helgen.

(null)
Knyppeldynan är med 😃

Första stopp blev Söderköping. Där handlade vi, gick ut med hundarna och fikade.

(null)
Lite öde i hamnen…

(null)
Rabbit’s crossing 🐇

(null) 

(null)

Vi åkte vidare ner till Västervik där maken handlade hållare till hängrännorna medan jag promenerade grabbarna. Slutmålet blev Valdemarsvik på ställplatsen precis vid bryggan där vi låg i somras. Vi började med att hungrigt glufsa i oss thaimat från Vikens Thai och det var lika gott som i somras.

(null)

(null)
Utsikt från husbilsfönstret. Vi låg hitom båten med blått kapell för knappt två månader sen.

Så mycket av Valdemarsvik har inte hunnits med. Vi har gjort stan i mörker och köpt glass på Ica, typ.

(null)

(null)
Nils Liedholm, Valdemarsviks fotbollslegendar

(null)

(null)

(null)
Fullt hus ikväll! Åtta bilar på åtta platser 
🚐🚎🚌🚐🚎🚌🚐🚌

Efter promenad och glass har jag knypplat lite. Dessvärre glömde jag min skiss hemma… men jag fotade den igår så jag har den på mobilen 😅

(null)

Kvällskissen är gjord. Godnatt världen 🌍





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0