Söndag med variation

Började dagen med värsta misstaget. 
Väckarklockan ringde sju, inte sex som jag trodde jag ställt den på. Det gick undan och det gick bra, kom till jobbet i tid‼️

(null)

(null)

Fin mässa, härligt kyrkkaffe.

När jag kom hem åt vi lite lunch och plockade lite på varsitt håll… sen åkte vi på bio 🎥 

(null)
"No time to die" med dubbla 007 på Strängnäs bio 

Jag hade förvarnat mina knyppelelever att jag skulle bli ett par minuter sen då bion började kl 15 och slutade 17.45, samtidigt som kursen börjar. När kom tre minuter försent hade alla bänkat sig och vi körde igång med bokmaskar, udd och stad, bokmärken, löv, dukar och tomtar. Energikick de lux 🍁 

(null)

Kom hem kvart över åtta och har tillbringat kvällen med riskakor, "Över Atlanten" och "Morden i Sandhamn"…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0